fredag 25 juni 2010

Kurslitteraturen...

Etologi 50p

Huvudböcker:
Hundens språk och flockliv av Lars Fält -får jag låna
Etologiboken av Ingrid Tapper

Referenslitteratur:
Se vad jag säger av Memea Mohlin
Lugnande signaler av Turid Rugaas
Djurens beteende av Per Jensen
Mentalitetsboken av Inga-Lill och Cort Blixt, Kenth Svartberg

Den arbetande hunden 200p

Huvudböcker:
Spårhunden av Inki och Roland sjösten -får låna
Din hund söker av Sven Järverud och Gunvor af Klinteberg-Järverud
Med sikte på 10an av Niina och Kenth Svartberg

Referenslitteratur:
Typ 7-8 böcker... Orkar inte skriva alla, skriver kanske till dem sen...

Djursjukvård 50p:

Huvudbok:
HUNDEN, anatomi och sjukdomar av Christian Hermansson

Referenslitteratur:
Hundens sjukdomar av Birgitta Wikström och Josefin Öberg

Hundar 50p

Huvudbok:

Allmänlydnadsboken av Inki Sjösten och Ann-Marie Folkesson -Har jag

Och en hel del referens litteratur.

Allmänlydnadsintruktör 200p

Huvudböcker:

Allmänlydnadsboken av Inki Sjösten och Ann-Marie Folkesson -Har jag
Studiecirkeln. idéer och metoder av Rolf Christerson och Ulf Levihn
Handbok för kursledare av Ann-Marie Folkesson.

SÅ var det då.

Om någon har nån av de böcker som jag inte har, så säg till!! :-)

I veckan ska det läggas om lån, sökas csn och inhandlas böcker alltså.
Lägenhet är ev fixat, har iaf en nödlösning.
Satt och skrev ansökningar igår om att få hyra, eller vara med i Kollektiv.
hade fått ett svar i morse.

Nu ska vi till stranden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar