torsdag 24 juni 2010

Nu kliver jag upp och fångar dagen...

Med en uppfriskande god smoothie gjord på pro viva, kiwi, banan, apelsin juice, nektarin och såna där små fröer... Mums!

Har vaknat typ 4-5 ggr i natt... vad är det med folk att få för sig att ringa sentsentsent? Får försöka lära mig att stänga av mobilen ibland, man behöver ju inte vara tillgänglig 24/7, dygnet runt, jämt, hela tiden!
Sen var det nån som sågade med någonting! Vem fan sågar med en motorsåg på natten? Eller om det var en vinkel slip, eller ved klyv. Illa lät det iaf!!
Sen var det fåglarna, och sen var det bilarna, och tillslut var det väckarklockan.
Och mot alla odds så vaknade jag relativt glad, och pigg! :-)
Hundarna har fått sin frukost och krupit tillbaka för att sova, vi har visst fått den ovanan... Men idag ska vi försöka komma iväg, jag sa ju att jag skulle hämta systra vid halv tio, får se till att göra det också.
Sen blir det shopping..!
Nu häller jag i mig frukosten.
Promenad, och iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar