fredag 25 juni 2010

Dagen då...

Stranden med hundarna med goda vänner och deras hund.
Alla badade utom karln.
Stella simmade med oss, och hon brukar nästan aldrig göra det!
Dök jag ner under vattnet, så började hon simma runt och leta efter mig, det var kul!
Texas fick bada lite motvilligt. Jag lyfte ut honom i vattnet, så han fick simma lite. Han började "simma" redan i luften, innan jag ens satt honom i vattnet, det var så grymt gulligt.
Men stoltast vart jag ändå över Stella!! Det var så kul att hon äntligen vill vara med och bada, så mycket som jag har försökt att få henne i vattnet med så mycket positiva förstärkningar jag bara har kommit på. Hon förstod nog nu äntligen hur kul man kan ha!! :-)

Efter stranden var det hem och byta om, för att sticka ut till sommarstugan och familjen.
Tog en tur med hundarna i sällskap av mor min.
Testade tältet, om vi kommer få plats 3 pers och 2 hundar i det. Och det gjorde det. Stella tyckte dock att det var lite för kul att vara i tält, så hon fick nån slags lyckobus i sig och la sig att rulla runt och ha sig därinne...
Men det ska nog gå bra! Jag börjar ju längta så smått!!

Handlade mat och så på vägen tillbaka och stack sen till Minna där vi lagade god mat och satt på balkongen i solnedgången och åt en helt fantastisk middag!!
Alla hundarna var runt omkring oss, även fast de inte funkar så bra, men nu funkade det bra :-)
Provar oss fram med att de får vara på avstånd, men behöver inte föbjudas.
De där hanarna alltså.
Det kanske var lite dumt att skaffa en hanhund, men vad fan. Han är underbar, och det känns som att det funkar bra med Stella:-)

Nu är jag helt slut, och kl är ca halv tolv på en midsommarafton.
Pinsamt, eller ansvarsfullt och moget?
Det är ju lite svårt att avgöra.
Men jag mår bra, har ingen fylleångest, och kommer verkligen inte ha någon vidrig bakfylla imorgon.
Nu ska jag se om tv3 har lagt ut nåt nytt avsnitt av Norska hollywoodtanterna.
Hihi. nördigt!
Glad midsommar, en liten stund till.
Skani ha ba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar