lördag 26 juni 2010

Midsommardagen..

Och jag är inte det minsta bakis, vilket de flesta andra verkar vara..
Sen så drack jag ju inget heller.
Men trött är jag däremot, jätte trött!!
Det är inte alls skönt.
Sov till 11 nån gång, men det verkade ju inte räcka!

Har hängt med minna en hel del idag. Vi gick på promenad med hundarna. Man trodde ju typ att det skulle vara svinkallt, men när vi kommit en bit på promenaden, så sprack det upp, och sen dess har det varit fint!

När hon gick så la jag mig att kolla på norska hollywoodfruar på tv3 play, men hann inte kolla klart, datan dog som den ibland gör.
Det såg jag som ett tecken på att jag borde gå och vila. Det slutade med att jag sov ca 1 timme... Hua.
Gick ut med hundarna igen när jag vaknade, då var kl typ strax före 19 nånting.
Det var några småpojkar som lekte med radiostyrda bilar nere vid skolan, med sin pappa, och farbror eller nåt sånt. Stella älskar såna bilar.
Fick gå och säga åt henne hela tiden att hon inte fick jaga, men det gick bra, hon gick lite baklänges och så bara...

Texas hälsade på kalvarna som är och ska beta av enekullarna. Först nöjde han sig med att bara stå och glo på dem, men helt plötsligt så sprang han in till dem, tur som fan att det inte var el i!
När kalven ville hälsa på honom då blev han livrädd, svansen mellan benen och skällde ut den, och så tillbaka till mig igen.
Och så om igen!! Kalvarna bara glodde. Haha!
Han är en sån morsgris!
Vi strövade runt i solen ett tag, sen tillbaka hem och så fick vi i oss kvällsmat allihoppa! Jag värmde på renskavsgrytan från i förrgår, men denna gången gjorde jag pulvermos till, istället för ris. Men båda är ju lika gott! Jag älskar renskavsgryta! Det gjorde jag däremot inte när jag var liten. Då började jag grina när mamma sa att vi skulle ha det till middag. Varför vet jag inte, för jag gillade det egentligen och åt alltid som en häst tillslut ändå.

Nu ska jag fortsätta dega en stund till, ska plocka fram chokladen och leta reda på hollywood fruarna.
För dra och dricka vin med vänner, det vet jag inte ifall jag pallar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar