fredag 25 juni 2010

Ååååååh Midsommar.

Jag hatar Midsommar. Jag hatar i princip alla högtidsdagar, bortsett från Julafton och min födelsedag. Ibland min födelsedag också, har börjat ogilla den med ju äldre jag blir.
Jag ska iaf ut till familjens sommarstuga och göra familjen sällskap en stund lite senare, vi ska också passa på att fira mor då som fyller år när alla är bortresta..
Har köpt en sån fin present till henne. Tycker jag iaf!

Kanske ska förklara varför jag ogillar dessa högtider... Jo, för att folk planerar och planerar och för mig blir det alltid pannkaka, så jag har i princip slutat planera. Jag tar det alltid som de kommer dessa dagar.
En del av mina vänner hatar mig för det, att jag hatar att planera, det är ett stort problem numera...
Men ni får ta mig som jag är.
Enda jag kan planera,det är resor, och ledighet, alltså bara när jag ska vara ledig, inte vad jag ska göra.

Vaknade en gång i natt vid 4 tiden, igen. Utan någon direkt anledning kändes det som.. jag har såna perioder då och då. Drömde att Texas hade 100 tals fästingar som jag plockade bort från honom, och jag hittade hela tiden fler. VIDRIGT!
Var hos min vän och hennes pojkvän i drömmen, han hjälpte mig att fånga in alla krälande vidriga djur.
Sen när jag skulle spola ner alla, så hittade jag en gigantisk kackerlacka som var turkos och gul, och en sköldpadda i samma färger. Vi tyckte att de var läskiga med. Så vi spolade ner dem.
När jag vaknade ropade jag på Stella, så fick hon komma och skeda med mig, jag älskar henne. Känns ibland som om jag glömmer bort att visa henne hur mycket.
Mysigt är det iaf att skeda med henne! Verkade som att hon hade saknat det, för hon låg kvar:-)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi promenera lite. Vi sk agöra ett nytt försök med stranden idag. Min kompis hund ska få simma lite, enda motion som är bra för honom med sin skada. Har jag med henne och hennes kille, så är det nog lättare att hålla nerverna i styr och få hjälp när jag hundarna far runt:-) hehe... Ska se om vi hinner träna lite också. Skulle vara skönt med trötta hundar när jag ska träffa familjen.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar