söndag 27 juni 2010

Packa packa packa.




Nu har jag packat färdigt då.
Har stuvat om mellan bilarna, burit ut hundmaten och sånt där, packat in tältet, packat om väskan (för 3e gången), lagt ner en mängd böcker.
Packat ihop mat som ska med, lagt fram kläder till imorgon, letat fram mediciner och första hjälpen kitet för hundar.
OBS! Jadis.
Glöm ej sockerbitar! Måste stjäla på nåt café på vägen. Min mamma har sagt att om man får insektsbett, eller huggormsbett, så kan man slicka på en sockerbit och lägga mot bettet, så ska visst giftet sugas ut då.
Skadar ju inte att prova, ifall olyckan är framme.

Fulltfulltfullt med hund attiraljer i bilen nu. Man måste ju glänsa när man ska vara bland annat hundfolk... Hehehe... :-P
Fan! Jag har glömt packa ner mjukis dressen! Får göra det imorrn då. BAJS!

Syrran ska ta med sig dator och mobilt bredband. Tjohoo! Streama film på kvällen, blogga, facebooka, spraydejta, läsa aftonbladet. Fan vad nördigt!! YESYESYES!

På e.m/kvällen är det hundkurs som gäller. Får se hur mkt jag får skämmas för mina odjur.

För övrigt, så var gårdagskvällen/natten vidrig och jag tänker inte berätta om den. Har ju iaf huvudvärk idag som sagt.

Nu ska jag göra mig en macka, kolla nån film eller nåt, och sen ska jag kramas med mina kuddar. Som för er information har röda fläckar efter mitt hår. Blä.

Peace out.

Ps. På tal om peace out, imorrn åker alla iväg till Peace and Love festivalen. Usch vad sugen jag är, men samtidigt så osugen. Exet ska dit, fylla i 6 dagar, sol och vidrig värme, sova i tält. Hm... Ska ju iofs också sova i tält på Öland, men på en (förhoppningsvis) trevlig camping, där folk kanske inte pissar och kräks i varenda buske.. och så finns det nog dusch! Förra årate var det min dittills bästa sommar, och det mycket tack vare den festivalen. Jag har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar