torsdag 25 augusti 2011

Mycket just nu

Linda är på besök, men jag har vart sjuk.
Så efter utställningarna som var i helgen så har vi mest slappat... Nellie blev BIS i Norrköping, och därmed Svensk vinnare 2011. 4e bästa tik andra dagen i Eskilstuna och jag är stolt över att hon går som bäst när jag är med :-)

Däremot har Stellas tävling och träning gått åt helvete den senaste tiden, rest sig på platsliggning, jagat annan hund på platsliggning etc.
Men hon e anmäld till 2 tävlingar till, så det är bara att hoppas och hålla tummarna...

Jag har köpt en träningsbok nu där jag ska anteckna allt som vi gör och hur det går osv osv... Men jag hoppas å håller tummarna för att det ska gå bra.
Får träna lite med de tips jag fick sist vi tränade på klubben.

Nu ska det väl bli en kopp thé till och sen sängen.
Jag ska jobba fredag och lördag, sen är det tävlingen på söndag. Linda och Nellie ska tävla i 2an... Hoppas nu på bra resultat för oss båda!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar