söndag 14 augusti 2011

Håhååjaja....

Jobbat helg, och inte alls så lång som jag brukar, och därför är jag bara ledig en dag innan det är på't igen med ett pass som egentligen ska gå i ett från tisdag till torsdag. Men eftersom jag har tävling på onsdag kväll, så har jag tagit ledigt. Inte för att jag blir mindre utmattad av att tävla än att jobba, men det känns bättre iaf!! :-)

På torsdag kommer min bästa LINDA! och som jag längtar!!
Vi lär ju sitta uppe hela natten på torsdagen!! Tur att jag är ledig hela fredag!

Mådde piss när jag åkte från jobbet, sen tog jag ett glas vin och hängde med Duvan och fixade med lite örter att torka, och efter det så mår jag som en prinsessa igen :-)

imorgon är jag som sagt ledig, och då ska jag inte göra mycket annat än att fika med söstra och ev åka till klubben och träna lite med Stella :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar