söndag 7 augusti 2011

Helgen som kom och gick

Fylldes av alkoholförtäring, hundtävling, hundutställning, mera alkoholförtäring, sova, middag med fina och avslutade med städning och sedan ett varmt bad. -För det är jag värd.
Malin är alldeles fantastisk och en underbar människa att hänga med, nu har jag fått det sagt också! :-)

Imorgon och tisdag är det jobb igen, sen är jag ledig fram till helgen, och då ska jag nog passa på att tävla en jävla massa med Stella, och lite med Texas. Min kusin har frågat flera ggr nu om hon får följa med till klubben och träna med hundarna, så jag får se till att få det gjort nu :-)
Loke ska också släpas med att träna med, för jag tror att Stella skulle älska det :-)

Nu är det sängen strax för att orka morgondagen :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar