tisdag 30 augusti 2011

En konstig känsla...

Som inte riktigt går att beskriva... Jag har gråt i halsen men lycka i magen. Jag känner förväntan och längtar men jag vet inte efter vad.
Jag har en känsla av att något stort är på gång. I yrkeslivet? I kärlekslivet? I familjelivet??
Så jävla jobbigt att inte veta vart, eller vad det är som är på gång.

Men det är mycket förändringar på gång, det vet jag. men hur de kommer ta sig och i vilken form och när, det vet jag inte än.

En människa som jag har saknat och längtar efter har hört av sig igen, saker jag längtar efter att göra, verkar börja bli aktuella igen.
Tankar känslor, helvetes otyg.
Hoppas känslan är en bra känsla. Jag vill ha bra saker nu!

2 kommentarer:

  1. Hatar den känslan.. men den e ju som sagt skön på samma gång.. Hoppas den är bra! <3

    SvaraRadera
  2. Den är ju skön, men hemsk på samma gång.
    Men som sagt, hoppas bara på att den är bra.

    SvaraRadera