torsdag 21 juli 2011

Vilken dag!

Häng med Kusinen Sandra, hundpromenad med henne och odågorna. Mys och kollat på djursjukhuset, lunchat, fikat hos mormor, promenad, Södertälje för turbo shopping med Minna och Sandra. Mötte upp mostern som fick tillbaka sin lilla dotra, hem på middag hos mamma o pappa, lämnade hundarna hos dem som fick en lång promenad medan jag fick naglarna fixade. Vilken dag!
Och jag gjorde dessutom en del fynd! Yes!

Känner mig lite handikappad med så långa naglar, men det ger sig nog. Känns ju inte som att de ska trilla av som lösnaglar när det är påbyggt såhär, det känns ballt ju!
Ska väl kissa hundarna strax för att sedan ge mig på att försöka sy upp min nya klänning som är på tok för lång! Ibland är det verkligen irriterande att vara så kort!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar