torsdag 14 juli 2011

Klackarna i taket

Ikväll blir det klackarna i taket med Pia, Camilla och Alice i Trosa.... Det ska bli roligt, bara inte vädret blir sämre än vad det redan är... :-(

Idag har jag vart på klubben i Södertälje och tränat med hundarna.
Texas var ett litet pucko, la sig när jag sa "fot" och om jag tog i halsbandet så skrek han som om jag försökte döda honom.
Stella däremot gick det jättebra för! Hon var verkligen skitduktig!! Hoppas det är samma när jag ska tävla med henne där i Augusti då :-)
tror jag kommer vara grymt mycket mer nervös än vad jag vart tidigare, jag har ju inte Linda med mig! Men förhoppningsvis kommer Minna med och mamma och pappa, Så jag hoppas att de kan peppa mig :-)

Nu ska jag putsa på det sista, Duvan ska bara komma och hämta Minnas nycklar här innan jag åker till mamma och pappa, sen blir jag hämtad av Chabbe.
Har några öl och cider med mig och så ett par baguetter med tonfiskröra till. MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar