onsdag 13 juli 2011

Motionerar

Har börjat lite smått att motionera mer än förut, och äter lite nyttigare.. Idag tog jag dock i lite för hårt när jag cyklade, så jag kräktes... Men som pappa säger "kräks man inte under ett träningspass, då har man tagit i för lite..."
Eftersvettas fortfarande trots att jag har varit inne i säker en halvtimme, men snart blir det till att duscha, sen ska jag träffa Minna.
Känns alldeles fantastiskt att bo granne med henne.
Så himla mysigt att bara ta några steg utanför porten så är jag hemma hos henne och kan ta en kopp thé.. Och snart bor Duvan här med. Fy vad mysigt vi ska ha det!!

Härom dagen så värmde vi upp genom att äta frukost tillsammans och sen åkte vi till ikea. Ska bli alldeles fantastiskt att bo granne med de tjejorna! Gemensamma frukostar, middagar, fester, kvällsthé etc etc. MYS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar