söndag 31 juli 2011

Jobb hela helgen

Men nu är jag hemma och njuter. Innan jag for till jobbet i fredags så rensade jag upp i princip allt i lägenheten. Diskade, plockade ner saker i källaren osv. I helgen har pappa å syrran hämtat möbler jag inte skulle ha kvar så nu är allt klart och så som jag vill ha det.

Jag åkte hem till mamma å pappa för att hämta hundarna och passade på att träna lite med Stella innan vi for hem. Sen la jag spår åt dem vid fläkten och tränade pyttelite mer lydnad efter.
Vi fick publik också. En man som jobbar där bredvid kom och frågade om han fick titta på när jag tränade, det var bra med lite störning. Han erbjöd sig också att han kan lägga spår åt mig om jag vill nån gång. Jätte trevlig man. Jag blir så glad när jag träffar såna människor som bjuder på sig själva och intresserar sig för andra :-)

När jag kom hem så putsade jag på det sista inför att få vara hemma å njuta av ledighet. Det är ju inte riktigt som så att jag inte har något att göra de kommande dagarna. Har ju råkat boka upp mig mycket och lite till.
Har lite ångest inför den kommande helgens tävlingar. Första gången jag tränar inför tävling utan Linda och Zandra. Det känns trist och lite läskigt.
Dock fick jag en riktigt glad nyhet, och det är att Linda kommer ner på besök i slutet av Augusti!
Får bara se hur vi ordnar det med boende, men det löser sig nog :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar