tisdag 5 juli 2011

Känner mig kreativ...

Har fixat i köket så det blivit ganska fint nu, lite kartonger som ska bort därifrån bara :-) Köpte nya fina krukor på IKEA, alla i olika blått, passar perfekt i köket!
sen har jag också beställt en soffa, så jag ska bara få ut den fula som jag har, och så försöker jag sälja 2 små byråer som jag har, plus nån annan grej, typ ett avlastningsbord.. sen har jag också ett alldeles fantastiskt skrivbord som jag funderar på om jag ska sälja eller se om jag kan ställa någonstans, svårt det där.. det är ju så grymt snyggt!
Köpte också en sängram som var väldigt snygg, förhoppningsvis kommer pappa och hjälper mig att sätta ihop den och fixa allt med den imorgon :-)
Sen var det också nya lampskärmar och lite smått å gott.

Det känns som att inredningsbiten börjar lossna lite, känner mig inte alls så himla låst, det känns bra. Börjar funka helt enkelt.

Har också fixat "hakar" eller vad det heter till Stella å Texas namnbrickor, så nu ska de ha dem på sina halsband. Det kommer bli så grymt snyggt!
Funderar till och med på att måla en tavla nu när jag känner mig så kreativ, men jag ska ju på frukost hos min moster imorgon, och det vill jag ju inte missa eftersom de drar till Göteborg i helgen och jag jobbar torsdag och fredag... Hm hm.
Hoppas jag känner mig lika kreativ i morgon bara så är det bara att fortsätta där jag slutade.

Jo, jag har planterat en blomma och diskat nu på kvällskvisten också.

Innan det var jag på Södertälje brukshundsklubb och pratade med en kvinna om att jag ska börja hålla kurs där.
Och så råkade jag ju passa på att träna lite med hundarna. Fan vad underbart det var att hänga med hundmänniskor igen!! :-D
Nu ska jag nog ta mig en snabbdusch och sen hoppa i säng, för jag känner mig dödligt trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar