torsdag 7 juli 2011

Mycket gjort idag

Var till min moster på frukost och min kusin fick massa kläder som jag rensat ut medan jag packat upp. Jag har ju gått upp så himla mycket i vikt, eller så var jag äckligt smal förut...
Efter frukost mötte jag upp pappa och bror på Lilla Maräng och tog en liten fika, mango/äppel juice och en jordhubbsmazarin som var fantastisk.
Lyckades få mig en p-bot på 450 spänn, grattis till mig. Snabba små satar det där...
Men det är bara pengar, det är inte hela världen... pfft.

Stella ville åka med pappa hem till mig så det fick hon, så gick vi en liten runda med hundarna innan vi började sätta ihop min sängram. Klämde armen men lyckades ta mig loss. Tur an har så smala armar.
Tack vare papsen så har jag nu en sjukt mysig säng. Utan honom hade jag inte fått iordning den. Och tack vare att vi fått iordning den, så packade jag sen nästan upp hela lägenheten, så nu börjar det se beboeligt ut här.

Efter det har jag inte gjort så mycket, mest bara svettats en hel del, och stulit mat och kollat på Emil i Lönneberga hos mamma o pappa.
Hämtade cykeln hos dem, så jag funderar nu på om jag ska cykla morarundan med hundarna imorgon och sen även cykla till jobbet. Kanske jag kan bli lite smalare så småningom.

För en stund sen var jag skit trött, men så tvingade jag mig själv att kolla klart på "Californication" så då blev jag pigg igen. Blä.
Men jag ska väl göra ett ryck och försöka sova.
Dessutom tror jag att jag tänker, drömmer, fantiserar för mycket för att kunna fokusera på sovmode. För mycket som rör sig i huvvet, för mycket jag vill och för mycket jag undrar över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar