tisdag 5 juli 2011

Vad gör jag här?

Jag kommer inte iordning med lägenheten, jag har inte lika många vänner här som där, och jag känner mig vilsen, vet inte vart jag ska göra av mig riktigt. Jag vet inte vad jag vill göra.
Jag är bra på mitt jobb, men vet inte om det är det jag vill göra.
Jag borde registrera mitt företag och sätta igång med kurser, sätta upp lappar, boka möten etc.
Men just nu känner jag mig ganska rörig, det är mycket. Kanske för mycket snart.
Jag har så himla mycket planer jag vill så mycket!

Minna bor granne med mig nu och det är verkligen toppen. Då kan jag gå till henne när det blir för mycket för mig i min lilla bubbla. Hon och min familj är de som gör att jag vill vara och bo här.

har en lista på grejer jag ska göra mig av med, en lista på vad jag ska göra och en lista på drömmar.
Bara att börja bocka av.
Ikea och MIO nästa, skatteverket någonstans på vägen också, och södertälje BK. Mycket mycket.
Nu blir det sängen.
2 glas vin, rotande bland kläder och 3 avsnitt "Californication" gör en knappast piggare eller på mer uppåt humör.
God natt gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar