söndag 25 december 2011

Jul jul strålande jul...

Och jag är helt slut idag. Fick massor fint och bra igår. Åt massor gott och spelade spel efter julklappsutdelningen. Och drack champagne till det. Mamma tror att jag har fel på hörseln eftersom jag pratar så högt ibland... Borde nog ta reda på det. Eller så kan jag inte sortera alla ljud som jag hör, så blir det kackalorum å så tror jag att jag inte pratar högt. Men vad fan vet jag. Sist jag kollade hörseln så hörde jag i alla fall perfekt! Idag är det middag med delar av familjen, och mormor. Och jag skulle vilja festa eller träffa människor, men som sagt, så är jag helt sjukt trött!! Fick ju en sån fin klänning av systern min som jag skulle kunna använda! Nu ropas det att maten är klar, och Texas piper att han vill ha mat. Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar