onsdag 4 januari 2012

The Voice Sverige

Fan. Jag gillar ju inte såna där program, men det här var ju jävligt kul och spännande! Positivt och glatt är det också!!! För övrigt så är jag lite krasslig. Mamma å pappa kom å tog hundarna på en runda och sen tog de en kopp thé med mig och såg lite av "The Voice".. Sen fick Stella följa med dem hem. Vill ju inte bli av med båda,, då kan jag nog inte sova om jag ska va helt ensam, så det blev bara hon. Och hon e så glad å nöjd över det. Bra med egentid för dem båda. Nu funderar jag på vilken av alla nya filmer jag har som jag ska se... "Rent", "Salt", "Young adults", "Sherlock Holmes"... Eller nån helt annan... Igår såg jag "Water for elephants"... Den var väldigt vacker tycker jag!! Eller så fortsätter jag läsa... Började att läsa den nya boken i badkaret och slutade inte förrän mamma å pappa kom... Hm... Börjar nog med att läsa vidare och sen får jag se vart det slutar... /J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar