tisdag 21 juni 2011

Mycket mycket mycket

Det är mycket på gång, mycket som ska göras och mycket tankar som snurrar... Vi åker till Skåne på Lördag, innan dess ska jag ha flyttat hem och förhoppningsvis packat upp lite. Måste i alla fall hinna tvätta och packa om för min Skåne vistelse.

Jag ska försöka komma på ett namn till mitt företag, och fixa F-skattesedel.
-Jadis hundtjänst
-Jadis hundsupport
-Jadis hundservice
-Jadis hundgöra

Är inget bra nog så kom gärna med fler förslag!! Jag vill ju komma igång snart.

Stella är anmäld till 3 tävlingar framöver, i Hölö, Södertälje och Gnesta. Spännande ska det bli! Utan min klassmates som hejarklck så kan jag nog känna mig ensam hur många jag än har runt omkring mig! :-(
Försökte anmäla mig att tävla på söndag i Simrishamn men de tyckte det var på tok försen efteranmälning, men men försöka kan man ju alltid.

Jag har mejlat till Södertälje BK som söker instruktörer till hösten och blivit inbjuden att träffa ansvarig för ett samtal. Spännande spännande. jag vill ju dock gärna gå bredvid först, men det verkar på henne som att jag ska sätta igång på en gång om de nu vill ha mig.
Har även mejlat Gnesta BK, som jag e medlem i, men de är de sämsta på att svara, så jag får väl se om jag får svar överhuvudtaget. Mejlade dit för över 1 månad sen tror jag det var, om MH men har fortfarande inte fått svar. Blä. hatar sånt.

Mycket som sagt. Imorgon flyttar jag in i lägenheten och det känns sjukt skumt! Vad fan liksom. Hjälp.
jag ska bo själv igen!
Tur att jag har Minna som granne sen när jag börjar känna mig ensam,men för tillfället e hon på vandring eller nåt sånt på jobbet...

Helgens fest, jag kan inte få den ur mitt huvud, allt var så fantastiskt! Jag som kände nåt slags agg gentemot Järna och det mesta här innan jag skulle flytta hem, har kunnat ändra mig lite, fast bara lite...
Jag kände mig omtyckt där och då. Jag kände att jag hade (har) vänner även här och det kändes jävligt bra det med!
Får bara se hur detta fortgår. jag är ju som jag är och jag verkar ju ha en tendens att trampa folk på tårna.. men men. Det får gå som det går.

Saknar min Linda som in i helvete.
Och de andra med, Sandra, Zandra, Jenny, Jeanette, Lili, Charloth och några till. Fan. KOM HIT! Nu har jag vart i Umeå i ca 9 månader, nu är det er tur att bo hos mig så länge!!!
Men nej, det går ju inte.
Som tur är så ska Zandra ha inflyttningsfest i slutet av sommaren och Korpen nån gång hon med, så då får jag se till att komma ifrån och träffa alla!! Bara det inte blir en helg jag jobbar! Hör ni det tjejer! Ni ska få mitt sommarschema sen så ni kan börja planera fest. Även så ni kan planera när ni ska komma hit ;-)

Nu ska jag göra ett försök att sova igen, vilket inte blir lätt eftersom jag sovit största delen av dagen. "Californication" har jag ett avsnitt kvar att kolla, men tror jag spar det till i morgon kväll när jag är ensam i min stora läskiga lägenhet!

Tack å god natt folks!

2 kommentarer:

  1. Du har mycket på g! det låter underbart! Om jag jag ska ner mor stockholm hör jag av mig diräkt!

    Saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Jag längtar å jag saknar å jag vill att ni alla kommer hit SNART!!!!

    SvaraRadera