tisdag 3 april 2012

Till salu/bortskänkes.

2 stycken 6-åriga hundar, men är mer som knäppa valpar/unghundar. Att de alltid ska vara såna när jag är så trött och seg så jag håller på att gå under. Somnade efter 3 nån gång i natt på jobbet och vaknade runt 7 tiden. Inte alls min grej att vakna så tidigt. Och sen har det vart full rulle och munnar som pratat i ett... Nu är jag så trött så att jag ska dö lite grann en stund.. Egentligen, för att se om jag kan få trevliga hundar så skulle jag vilja träna lite med dem, men det känns verkligen inte som någon bra idé. Tror nog att jag skulle lämna in dem på närmsta hundstall då och skjutsa mig själv till psyket. Trots snus kaffe etc så blir varken humör eller energi nåt högre, så nu blir det sängen en stund- om T bara kan sluta "mjoffa" på grannarna...

2 kommentarer:

  1. Jag vet! Men det var nog ändå ganska bra beslut.. Alina har gråtit och gråtit över halsont och så har hon fått feber också :(

    SvaraRadera