måndag 23 april 2012

Jag har blivit dagmatte!!

Såhär ser det lilla åbäket ut! Just nu ligger han och fiser i sängen. Innan dess så busade han och Texas i sängen. Och ja, jag skrev att Texas och han busade!! Han har lärt min Texas hur man busar! Sen Lilla D kom innanför våran dörr förra veckan så har Texas börjat vara så himla busig! Det är helt fantastiskt att se hur en valp kan locka fram så mycket glädje hos honom! Och Stella, hon är den perfekta barnvakten. Hjälper mig att hålla koll på yrvädret. Nu ska vi vila en stund och jag ska passa på att äta frukost medan den lilla sover. Jag hade verkligen glömt bort hur det är att ha valp. Skönt att få öva lite på någon annans lilla. Sen tror jag att jag ska spåra med de stora idag, och den lilla kanske kan få prova på ett litet bebisspår :-P Vädret är sådär lagom ruggigt och ingen vind, så det kan nog gå finfint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar