tisdag 1 maj 2012

Jag har trötta hundar idag :-)

Därför att jag tog mig tid att träna lite lydnad med dem :-) Ska fanimej försöka få in en rutin, att i alla fall träna lydnad med dem en gång i veckan, och vad kan vara bättre än de dagar jag ska träna andra? Så får jag bara in rutin på mitt eget tränande så ska det nog inte ta emot så jäkla mkt att försöka hålla kurs. Texas ställande funkar inte, medan han går fot som en riktig stjärna. Medan Stellas ställande var det finaste jag vart med om, så var hon slapp som en gammal vante när vi tränade linförighet. Men vi hade kul! Väldigt jäkla kul! :-) Men idag var en sån dag som jag kände att jag saknade mina vänner i Umeå extra mycket. Saknar att ringa dem å bara mötas upp nånstans för att träna med hundarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar