fredag 18 april 2014

Ätran-Påskläger!

Jag tänkte ju inte åka!! Men så blev det en plats över... Och vi hade delat en flaska gott rosé en underbar vårkväll... Så innan jag visste ordet av hade jag skrivit till "kennel-pappa".... "Vi kommer!! Finns det plats för mig och mina ?" Hundvakt ordnades hos bädta Sofie, åt Stella. Och nu är jag här. Jag körde hela vägen. Jag är van. De andra turades om atg sova. Vi fick hyra ett hundsläp. 6 hundar ska ned, 8 ska med upp. Tur det inte fanns 3 kvar, annars hade en följt med mig hem... Träningen m Meja fokuserades på lydnaden i skyddet och imorgon ska vi fortsätta där. Ska även få hjälp från kennel,-pappa med Mejas utbrott och utfall mot andra hundar. Bara på idag. Ca 10-15 minuters träning tog oss långt, känns det som. Sen for vi till (kn)ullared.... min dåliga humor... Fick handlat hundgrejer i massor, och en del annat nödvändigt och överrsakning till min älskade. December vill för övrigt ha en så underbar sambo som mig sa hon :-) Det värmer att höra. Och hoppas mkn egen äg nöjd med den han har. :-) Saknar honom redan för övrigt. Känns kpnstigt att va här utan honom. Men med Texas ist. Kvällen avsluades m pizza och ÖL. Massa härliga samtal och små tips!" Åh så jag längtar efter att ha gjott mh och bh;prov så vi kan starta i IPO1.... :-) Ny dag snart!! Ska bli massa kaffe, energidryck och träning!!! God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar