lördag 29 oktober 2011

Preparatsök!

Wow! De kan fortfarande mina hundar! Gömde några snusdosor åt dem i källaren. Uthålligheten e lite dålig, men fan vad nosen gick!! Stella gjorde t o m liggmarkering på 3 av 4 apporter!! Idag är mina hundar guld värda! När matte är trött och ledsen och behöver dem som mest, ja då är de faktiskt självklart att de ska vara fantastiska!! :-) De har varit galet mysiga också. Imorgon bitti blir det morarundan med syrran å hundarna, sen Södertälje för systembolaget och kolla på lite hästprylar. Vill ha ett nytt bett till Filippa så hon kan svara lite bättre på det. Sen behövs det lite skydd också. Och jag vill ju matcha allt och hon e ju så snygg i rött! Så helst ska det vara röda "boots" och röda bakbens skydd :-) Yey! vad snygg hon ska bli! Får se om jag hittar något snyggt att ha på mig till kvällen också. Jag ska ju ha en liten middag med några vänner eftersom jag fyllt år. Bara en liten.. Nu ska jag snart sova, hoppas det funkar trots att jag sovit 2 timmar nu på kvällen.. Var helt förstörd efter jobbet, för dålig sömn där och andra omständigheter. Men men. Nu på't ba. Imorgon ska jag väl köra så det ryker, fast lite försiktigt... Nu glass, sen sova. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar